Prao!

HejHej!

Jag har tillbringat hela min dag i stallet där jag har Groggy.
Jag ska praoa där hela veckan, underbart!

Vi började med att ge alla häsar frukost, utsläpp, mocka, fixa hö påsar, sopa och sedan red vi ut en
lite längre rit vi var borta ca 1 timme och 30 minuter.
vi travade ganska mycket sedan fick hästarna galoppera upp för en ganska lång backa vilket Groggy tyckte
var hur härligt som helst!

sedan så mockade vi i hagen och fixade en fölhage då en av hästarna kommer få föl i början av maj! :)

sedan gick jag dit nyss och skritta en lite runda i skogen i halsring för mamma ville inte gå ut och gå
med Oona själv.
Groggy var jätte duktig och lyssnade sjukt bra!



Om ni skulle få praoa vart som helst, var skulle vi praoa då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0